fbpx
יש לי יום יום חג! | מבצע סוכות הגדול! | עד 50% הנחה על מגוון ענק של מוצרים! |משלוח חינם בקניה מעל 150 ש"ח.
תוצאות חיפוש
קטגוריות
שאלות ותשובות?

איך ניתן ליצור אתכם קשר?

גשי לעמוד צור קשר ושלחי לנו אימייל או התקשרי לשירות הלקוחות שלנו במספר 0545617773.

איך מזמינים דרככם?

חפשו את המוצרים האהובים עליכם באתר, בחרו מוצר, וגוון והוסיפו את המוצר לסל הקניות שלכם באמצעות הכפתור “הוספה לסל הקניות”. בכל עמוד באתר, תוכלו לראות מצד שמאל למעלה את מספר המוצרים שנוספו לסל הקנייה שלכם. לחיצה על כפתור “קנה עכשיו” תעביר אתכם ישירות לקופה.
עכשיו כמעט סיימתם – בחרו את אופן התשלום והמשלוח וזהו, החבילה בדרך אליכם!
אנו נדאג לעדכן אתכם בכתובת האימייל שהזנתם שהזמנתכם התקבלה.

לא קיבלתי אישור באימייל על הקנייה שלי, מה עושים?

​במידה והאישור האוטומטי באימייל לא התקבל תוך 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, אנא בדקו בתיקיית “דואר זבל” או פנו לשירות הלקוחות של WONA בכתובת אימייל או בטלפון: 0545617773

לאן הגעתי ומה אתם עושים?

אתר Wona פועל כפלטפורמת מכירה של מוצרי קוסמטיקה שמסופקים על ידי פלורמר ומותגים נוספים.

האם זה בטוח להזמין דרככם?

כן, זה בהחלט בטוח להזמין דרכינו.

Wona עושה שימוש בתקני האבטחה הגבוהים ביותר במטרה לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות המשתמשים כפי שניתן לנצוא בהרחבה במדיניות הפרטיות שבאתר Wona.

וונה אחזקות בע”מ אינה שומרת פרטי אשראי בשרתי החברה ו/או בשום אמצעי השייך בלעדית לחברת וונה אחזקות בע”מ ואינה מפיצה ו/או משתפת בשום צורה ובשום ערוץ פרטים אלה.

המשלוח מתעכב או שהגיע פגום?

במידה ויש עיכוב במועד הגעה של הזמנה/ות לכתובת אשר סופקה בעת הרכישה, יש להודיע לחברת וונה אחזקות בע”מ, אשר מפעילה אתר Wona בהודעה בכתב על עיכוב של ההזמנה/ות. יש להודיע על העיכוב לא יאוחר מ-20 יום מתאריך ביצוע ההזמנה/ות.

במקרה שבו התקבל מוצר פגום/שונה מכפי שתואר, באחריות הלקוח להודיע על כך לצוות האתר בסמוך למועד קבלת המוצר. כל נזק שידווח כעבור 3 ימים ומעלה מקבלת המוצר יחשב כנזק שנגרם על ידי הקונה. במקרה קבלת ההודעה לפי תנאים אשר פורטו בסעיף הנוכחי, חברת וונה אחזקות בע”מ תפתח בהליך פתיחת פניה (להלן:(” Case”  כנגד המוכר לפי תנאי הגנת הצרכן של Wona. חברת וונה אחזקות בע”מ תהיה אחראית בדבר החזרת הכספים ו/או פריטים ו/או החלטה סופית בדבר פיצוי הרוכש.

 

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה, מה עושים?

ביטול עסקה יתאפשר עד 48 שעות מיום הקניה , בצירוף חשבונית ובתנאי שהמוצר נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו שום שימוש.

כמו כן, על ביטול עסקה באשראי ייגבו דמי ביטול של 5% מערך הקנייה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן.

 

הזמנתי מוצר, מתי הוא יגיע אלי?

משלוח המוצר מבוצע בהתאם למדיניות Wona ובאחריותה. זמן המשלוח משתנה ממוצר למוצר בהתאם לספק הלוגיסטי ומופיע בפירוט המוצר באתר.

 

איך מחזירים מוצר למוכר?

לאחר קבלת המוצר יש אפשרות להחזיר את המוצר כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית וללא כל פגם. באחריות המזמין לשלם על שילוח המוצר חזרה למחסן בתיאום מלא ובהנחיית שירות הלקוחות של וונה אחזקות בע”מ . רק לאחר שהתקבל המוצר ונבדקה תקינותו- יזוכה הלקוח על החלק היחסי של עלות המוצר בקיזוז השילוח.

אחריותו של המשתמש לשלם דמי משלוח פריט ו/או מוצר אשר מוחזר למוכר ו/או בית העסק ו/או שותף של אתרWona .

אני לא מוצא באתר מוצר. מה עושים?

אנחנו עושים את מירב המאמצים לאפשר לכם לרכוש את מגוון המוצרים שלנו אונליין. בשלב זה לא כל המוצרים הנמכרים ברשת פלורמאר מוצגים למכירה באתר, במידה ולא מצאתם את המוצר האהוב עליכם באתר אנו מזמינים אתכם להגיע לאחד מ-13 סניפי הרשת.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע הודעה לאחר לחיצה על ביצוע הזמנה “הזמנתך התקבלה בהצלחה” ויישלח אלייך אימייל עם פרטי ההזמנה.

כיצד נרשמים לאתר?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר או התחברות דרך הפייסבוק שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד.

לא מצאת את התשובה שחיפשת?

גשי לעמוד צור קשר ושלחי לנו אימייל: support@wona.co.il או התקשרי לשירות הלקוחות שלנו במספר 0545617773.